Noll ork..

Ja välkommen till min värld.Den består av noll ork dagar ut och dagar in. Så jäkla tråkigt. Jag käkar vitaminer varje dag. Försöker ta mig ut minst en gång om dagen. Jag älskar promenader.Men på sistone är det ju inte lika roligt längre. Kan väl bero på all snö. Tar ju sån jäkla energi att klä på sig själv och ungen. Sen när man väl kommer ut så måste man kämpa sig igenom snödriva på snödriva. Nu kollade jag ut här och det var snöstorm. Å yey. Tänkte att man kanske skulle ta pulkan. men då får ju inte Theo något skydd alls mot all blåst. Hoppas orken vänder och kommer tillbaka, hoppas att våren snart är här. Längtar dit!

Mina fina kommentarer
Postat av: Sara

JaG förstår att du har noll ork att ta dig ut i det här jäkla vädret! Har sprungit på stan med barnvagnar i två dagar nu och jag går bara och svär för mig själv för man får kämpa som en jäkla galning för att ta sig fram i all snö. Våren får jättegärna komma NU!



Allt bra annars? har varit hel avskärmaaad från bloggen i två dagar då jag har jobbar 13 timmar per dag, så nu passar jag på att kika bloggar i skolan =)

Hoppas verkligen att du förståd att jag abasolut inte menade någonting illa med det jag skrev förut, kom på efteråt att jag kanske la näsan för mycket i blöt. Säg till i så fall så jag vet...

Hoppas att du får en trevlig helg, kramis!


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: