Present..

Den här kom mannen hem med idag. Väldigt glad över den måste jag säga. Vill ju börja samla på mig lite nytt till kameran. Blixten fick ja nu. Sen är det ju en massa objektiv och linser. Men det kostar ju skjortan. Så det blir en lite i taget. Finns ju så mkt annat som ska köpas..

 

Annars fick jag pengar, presentkort på vero moda, morgonrock, almanacka, presentkort på en inredningsbutik, bodyscrub, trisslotter.. ehm....  förlåt OM ja glömt någe..


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh... Lyckost!!! Vill oxå ha blixt och nya objektiv till kameran!! Får önska mej i present när jag fyller år nu!! ;)

Sen spara och köpa själv framöver!! Kanske man skulle vart iväg och kollat nu när det är mycke rea fortfarande!! Kankse man skulle hitta riktiga kap!! Nåja... Får börja med att önska i present!! Får vi väl se vad som blir!!

Du fick ju verkligen andra bra saker oxå, som presentkort!! Kanon juh!!



Nu min vän ska jag knoppa!! Tröttmössa!!



Stor Kram

Postat av: Malin

En sån blixt har jag med :P Eller nästan..men samma märke. Funkar toppenbra :D

2010-01-16 @ 19:16:02
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: