Repair...

Köpte nytt schampo å balsam igår.. mitt hår är bara fööör hemskt just nu. jag förstår inte. så nu bytte jag. se om det funkar. läste på nån blogg att detta skulle vara bra. har ju sett reklamen 75 ggr på tv. så idag då ja hade mitt lilla hemma spa så körde ja på det. å dra på trissor. ahhhhh mitt hår känns normalt igen.. :D nästan bättre. Mitt hår var först och främst inte statiskt. Sen somnade jag med blött hår. Vilket jag bara inte får göra. Men vet ni vad som hände. Nada! :D Vilket är mkt bra. ja behövde inte ens föna håret. ja e såå glad! Mitt hår är inte frissigt alls. å så kom mannen och drog sina fingrar genom mitt hår å säger.. men va mjukt å mysigt ditt hår är :D nej baraaaaaaaaaaaaaa bra betyg från mig! :D


Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gumz!!

Jag har oxå hört att detta shampoo och balsam ska va himla bra!! Det är rätt stora flaskor va? Har för mej jag sett dom på Coop här i "byn"!!

Mitt hår är oxå jätte statiskt. Spelar ingen roll vilket shampoo jag använder, och tar jag även balsam blir det typ 10ggr värre!! Kanske ska ta och testa detta!!



Ta hand om dej!!



Kramen

Postat av: Lillen

JAha då kanske jag ska pröva det. Mitt hår är ju katastrof. Rasar av och helt livlöst. Vart köpte du det?? Kram

2010-01-17 @ 11:30:56
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag använde Loreals hårvårdsserie. Värdelöst det med! Körde med Head and Shoulders och nu är håret fint igen. :) Inte statiskt alls, fluffigt och mjukt. :)

2010-01-18 @ 09:08:50

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: