blöder

usch gick just på toa å ja blöder. ja vet att man kan blöda å så.. men ja gjorde det inte med theo. fick som ett hugg tidigare ikväll vilket gör mig ännu oroligare. är inte ordentligt blod utan ljust utspett... ja om ni förstår hur ja menar. har satt på mig en binda bara för att hålla koll.. usch låt det inte vara någe dåligt nu!

ja sa för en timme sen till johan. vet du. ja tror poletten gick ner idag. jag är ju gravid. har liksom inte gått in innan. å fan om d va för att ja öppna munnen. nu måste ja ju hålla koll på det här med å oroa mig hela natten lång. johan är inte ens hemma just nu för han åkte å hämta ludde. fan asså.  en timme gick det.. helt sjukt..

värsta e ju att ja har lite molvärk.. oroad!



SÖndag:
fortsätter å blöda. Inte alls mkt. Har haft värk hela natten. värken sitter på vänster sida. Hade för mej att bebisen va på höger?  Har noll lust att sätta mig på akuten. Men usch va orolig, stressad å ledsen ja e! ja e trött å har sovit som en kratta.

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh vännen!! Hoppas det bara är en "vanlig" liten blödning som kan förekomma. Den molande värken, tror du inte det kan vara livmodern som växer? Vet jag kunde ha så oxå. Lite som mensvärk? Tänker på dej!!

StyrkeKramar

Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Tänker på dej vännen och håller tummarna för att allt är okej. Massa Styrkekramar

2010-07-11 @ 07:04:19
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Malin

Men du vad tråkigt :( Hoppas att det bara är en sån blödning som kan förekomma! Styrkekram från mig!

2010-07-11 @ 09:21:19
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Helen

Förstår att du är orolig, men som det behöver verkligen inte bli nått av det. Jag blödde varje dag i dom första 5 månaderna med Tindra och det gick ju bra ändå :D, men förstår din oro, kommer fortfarande ihåg hur rädd jag var hela tiden under hennes graviditet. Håller tummarna hårt för att det slutar upp åt dig nu så du får njuta resten av tiden :D.



Kramar i massor

2010-07-11 @ 10:59:40
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Willes mamma

Det va inget roligt att läsa. Men som andra har skrivit så behöver det inte betyda det värsta. Håller tummarna att blödningen avtar och att barnet stannar inne i din mage tills januari.

kramkram

2010-07-11 @ 11:05:08
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Oh no!! Hoppas det inte är en farlig blödning och att molvärken bara är växtvärk!! Tänker på dig. kramar om

2010-07-11 @ 11:30:46
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: