Dagen D!

Theo i den nya pop pyjamasen som ja köpte på rea. TUR att ja tog storlek 98/104. Annars hade det gått åt fanders. Nyklippt är han med. 190kr!! Svindyrt enligt mig MEN han fick ju sitta i en rally bil och sen hade han spegel framför sig och två monitors på varsin sida som spela nån teknad serie. Kanon! Gick så jäkla smidigt! Så nästa gång vi ska klippa oss så åker vi säkert dit med. Trevlig va han med.

Ja inte vet ja om ja vaknade på bättre humör idag. Men jag vet iaf att jag har en massa i huvudet å det tar ju min koncentration bort från annat. Vädret är ju inte vad ja hoppades att det skulle bli. Men av väderkartan att döma så kommer det ju bli soligare precis då vi ska mötas upp i eftermiddag.

Allt inhandlades igår med hjälp av Annika. Annars hade det inte gått. Så allt är nu hemma hos mamma och väntar på att fixas till. Vi ska även ut å duka bort och sånt. Resten får stackars mamma och putte fixa. Bära ner allt. Det är ju en hel del dricka och pastasallad. Fixa bröd i ugnen. Fikat får vi sen gå upp å hämta eftersom. Mamma har gjort tre st cheesecakes: Tänkte först fixa tårta, men då måste ja fixa så många eftersom flera är allergiska. Men cheesecaken så löser vi alla sådana problem med. Kanon!

shit nu kom johan. sååå nära att han såg. han sov ju.. så ja trodde det va fritt fram.. gaah!

kl 14 smäller det iaf.. se om han blir förvånad.. :P


OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Detta beror på att jag känner att jag behöver ha denna blogga lite mer privat för min egen del. Mina närmsta vänner kommer ju självfallet ha mitt lösenord. Så är det ju. Sen får jag se lite hur jag känner med allt, vilka som kommer att få lösen och inte. Det är inte personligt alls. Utan mer hur jag mår och känner. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

ååå hoppas festen vart toppen!!!! har inte kunnat vara in här på hela semester så nu måste jag läs aikaop mig lite.

Hur är allt? vore kul att ses snart :S KRAMAR

Postat av: Lillemor

Hellue vännen! Sorry att jag inte skrivti på ett tag men jag var på landet onsd till fre sen när jag kom hem var det fix sen ut på kvällen bakis och trött idag. Hur gick festen?? Klart jag vill ha lösen! maila mig=) Hoppas du mår bra så får vi försöka ses snarast. massa kramar

2010-08-01 @ 00:24:31
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Hanna

hoppas det blev en lyckad fest och att johan hade kul... ^^

theo är superfin i håret och i sin nya pyjamas! =)



har du kvar dom där jeansen från lindex i stl 92?? i sånna fall köper jag dom gärna om inte theo kan ha dom! :D



puss och kram

2010-08-01 @ 13:16:35
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Vilken fin pyjamas du fyndat! Jag vill fortsätta läsa, hoppas jag får det. Min mail är [email protected]



Kram

2010-08-01 @ 21:20:27
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: