Depp.-.

Blaaaaaaaj! Sitter just nu å deppar. Bokstavligen. usch ja känner mig bara så sur å besviken. Muppig helt enkelt. Jag surar för att jag inte är gravid. Varför kan man inte trolla? Ja kan ändå inte göra något åt det, så det brukar då vara ok ändå. Kunna acceptera. Jag trodde ja hade gjort det med, men nu sitter ja här ändå å surar..

Är sur på min kamera. Den ger inge bra bilder å dålig fokusering. Jag blir så sne så fort ja tar kort och hälften är suddigt. Johan tycker inte att allt är suddigt. Å visst, allt är inte det. Men ja menar tar man kort med emmas kamera så blir det ju inte så.. min kamera ger tex  dålig fokus på allt förutom en näsa. Så ska det ju vara. så är min. Så var det ju inte förut. Han rör sig, jaa fine. Men idag så tog ja kort på honom då han stod å kolla på tv. inte rörde han sig då.. Så nu vill ja ha en ny kamera. Å ja vet hur ja funkar. Får ja inte en inom en tiondels av sekunder som ja bestämt ja då surar ja för det med.. .

Är sur för att ja vill ha kläder. Ja lämna tillbaka ett par brallor som ja ångrar och dem har ja ju inte hittat igen. Såklart. Jag vill handla en tröja och kavaj med. Måste även ha höstsskor å sen vinterskor. Men just nu ska pengarna gå till tex morgondagen vilket i stort sett gjorde så att min budget försvann till kläderna. Så ja får vänta med kländerna helt enkelt. Å tex hm som ja hittat byxorna på, ja dem kan ju inte uppdatera sig på hemsidan - så att ja kan hitta dem där heller. Så ja måste vänta i evigheters evigheter för att få byxorna OM ja nu kan hitta dem.. Men man måste ju vara inne å kolla precis då allt släpps, för annars så tar det slut med.. Måste ju sen sitta å vänta på försäkringskassan att dem ska betala ut mina pengar. Just nu tror ja dem är skyldig mig pengar för 14-15 dar. suck! Dem har ju passerat sina 30 dar med.. hate! Kommer aldrig att få dem känns det som...

Nej men kanske ska ta å dra någe gammalt över sig och sova så att man vaknar pigg å gladare imorrn!


OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Detta beror på att jag känner att jag behöver ha denna blogga lite mer privat för min egen del. Mina närmsta vänner kommer ju självfallet ha mitt lösenord. Så är det ju. Sen får jag se lite hur jag känner med allt, vilka som kommer att få lösen och inte. Det är inte personligt alls. Utan mer hur jag mår och känner. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Å gud vad jag känner igen mig :S. Är oxå jättesur över att det inte gick vägen och har supersvårt att acceptera att jag inte inte är med barn. Dessutom så har jag fortfarande dagar när jag är så ARG på alla :( som om det vore deras fel :P, men dom dagarna blir färre tack och lov så det går i rätt riktning.



Hoppas att du mår bättre idag och skickar en massa kramar <3

Postat av: Therese, Henry & Charlie

Så trist vännen. Har också dagar när allt känns skit och man inte är glad över någonting. Som väl är finns det ju bättre dagar också!



Förstår att det känns blaj att du inte är gravid. Man tänker ju att "nu skulle jag varit i den och den veckan" typ. Men det är man ju inte och det känns så jäkla träligt att man inte fick som man ville! Men det är bra att du tillåter dig att vara ledsen och sur, för det är ju så mycket hopp, glädje och framtidsdrömmar som försvinner bara pang boom och det måste man ju bearbeta... snart känns det bättre och ni kan se framåt igen!

Förhoppningsvis tar det sig riktigt fort nästa gång så Theo snart får ett litet syskon!!



Ser fram emot uppdateringen om festen!! Blev han glad för sitt halsband förresten, det var ju sååå fint...



Många kramar

2010-08-02 @ 09:26:52
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Helen

För mig så tog det nog ca 2-3 veckor innan jag kände att det fanns något roligt alls här i världen igen och jag kunde ha någon dag när jag inte var så arg hela tiden, för jag var verkligen arg på alla utom Tindra :S. och det här hände ju mig i april och jag kan nog inte säga att det är förrän nu som jag har fler "glada dagar än vad jag har arga dagar", men som jag skrev tidigare så har jag fortfarande väldigt lätt för att bli arg, vilket inte är helt likt mig, men det blir bättre för varje vecka som går :P.



Jag tror att min ilska var mitt sätt att ta mig ur sorgen, hade VERKLIGEN velat ha det där barnet :(.



Tänker på dig. Kramar i massor :D



Ps) TACK för att jag fick ditt nya lösen med :O).

2010-08-02 @ 22:44:38
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: