En liten uppdatering iaf.

Har tänkt att ja ska uppdatera men ja är så trött hela tiden. Orken finns ju inte där. Nu tänkte ja väl ta å lägga mig en stund. Båda pojkarna sover. Ja har käkat lunch. Mår iaf bättre det är huvudsaken. Även om  ja inte orkar speciellt mkt och måste vila 2-3 ggr per dag i nån timme lr två. Blir korta små äventyr. Flåsar och orkar inte gå speciellt fort. Färgen kommer å går - det hajjar ja inte varför. Läpparna är mkt bättre med. Måste äta då å då annars så sjunker blodtrycket. Varit mer yr idag än igår - varför vet ja inte. Nu ska ja iaf sova...


20:00
Jag somnade som en stock och sov en timme. Gick ut med hunden för det såg ut att bli regn. Kände efter halva rundan, å då gick ja en liten runda att ja kanske inte borde tagit mig ut med honom. Ja känner mig inte helt säker på mig själv. blir lite smått rädd att gå själv ifall att någe skulle hända. Ludde måste dock känna på sig någe då han är ganska så lugn ändå.. När ja kom 300 meter från huset så började det regna. Tänkte att om åskan etc kom hit så ville ja inte va ute, så ja skynda mig hem. ja gick lite fortare. inte mkt fort. Skulle ja inte gjort. Vart yr å bara allmänt skum i skallen.. La mig å vila..

Vi åkte en snabbis till kista, väldans snabb - vart väl en kvart kanske. Orkade inte gå omkring där. Vi skulle ändå handla sen. Så då kände ja att det räckte. Hade sån jäkla huvudvärk. Vet inte om ja har migrän lr någe. Det har ju hängt med sen i tisdags. Men idag var nog värst. Bara dunkar, värre då ja sitter och ljuskänslig.

Har ju haft problem med att se ordentligt även denna vecka. skit jobbigt att kolla på datorn eller tv;n. Yrseln har varit mkt värre idag, varför vet ja inte heller. Mina läppar som va ok igår är inte ok idag. Asså imorse tyckte ja att dem va ok å just nu med. Men på dagen, dem vart vita igen. Ja vet inte om det beror på att jag rör på mig. Är ju inte direkt så att ja rör mig mkt men det kanske räcker? Jag blir trött väldigt snabbt, ja får som mjöksyra i kroppen. Haft ont i halsen med - se om man åker på någe..

Johan är ju super orolig stup i kvarten. Jag är väl inte cool lugn ja heller, men ja vet ju hur ja känner. Å det är ju ändå inte i närheten av det ja kände i tors morse. Han tycker att ja ska upp till sös så fort det snurrar. Men ja kan ju inte springa dit hela tiden heller. Mitt blodvärde bör ju inte vara som det ska, så då är det väl inte så konstigt att det snurrar lite då å då ? Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, sova ordentligt..


Tors kväll:
I tors kväll så släppte väl egentligen allt. Skulle gå och lägga mig. Ja va själv hemma för johan va ute med hunden. Men ja gick runt i lägenheten och så brast det bara. Fick som en panikattack och kunde inte andas ok. Försökte lägga mig ner i sängen å lugna ner mig. Men ja låg bara å tänkte på allt som hänt och vad läkarn sa till mig under dan. Att allt va så illa, att allt hände som det gjorde, allt blod, att ja mådde/mår så dåligt, ingen bebis, blodtransfusion ja allt. johan kom hem å han höll om mig å prata med mig å lugna ner mig. vi prata väl nästan en timme. Behövde bara prata ur mig rädslan.

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Tänker på dej vännen!! <3

Postat av: louise

Ohh gumman, jag beklagar verkligen. tusen kramar.



har av ng anledning inte kunnat komma in på din privata blogg på ett tag.



Tänker på dig gumman

kramar

2010-07-17 @ 23:16:25
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

beklagar verkligen gumman!

detta var verkligen inget roligt att komma in o läsa =(. usch gjorde så ont i mig!

MEN SÅ UNDERBART att du mår så mycke bättre nu! Och OJ vilken underbar man du har hittat! Verkliegn toppen =)!!

SÄnder en massa massa styrkekramar till dig!

KRAM KRAM KRAM KRAM

2010-07-18 @ 00:25:45
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/
Postat av: Helen

Lilla gumman då :(. Tänker på dig och lider med dig, vet att du har en jättetuff tid nu och att det kommer ta tid men det blir bättre igen.



Massor med kramar på dig

2010-07-18 @ 06:07:11
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: