Junibacken snart....

Väntar på att mina pojkar ska vakna, sen ska vi åka till junibacken. Jag frågade Johan om det imorse och han lät väl inte sådär jätte på.. Meeeeen sen kom han å fråga om vi skulle åka dit. Så vi sa att så fort dem vaknat så åker vi. Ska väl passa på att fixa till mig nu och hänga tvätt, ut med hunden och sen bär det iväg...



Va förresten på Ikea igår och äntlingen är sängen köpt. vet inte hur länge vi, läs jag, kämpat för en säng till skrutten. Mannen min tyckte inte det va nödvändigt. Nu när dem somnade så skulle jag börja med spjälsängen. Men usch va sorgligt det var. Så ja la ner. Den står fortfarande monterad inne i rummet. Men ikväll så ska den andra upp! Spännande! Köpte dessutom en till potta, så nu står en hemma hos mamma. Lika bra. Flera ggr han sprungit omkring där naken och frågat efter pottan. Så nu har han en där med.

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Va roligt att åka till Junibacken!! Hoppas ni får en mysig dag!



Tack!! Ska kolla sen när hulliganerna sover!



Kram

Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Oj vågar ni åka till Junibacken idag? Inte sjukt mycket folk? Håller tummarna för att det inte är det och att ni får superskoj :)



Krams

2010-07-26 @ 14:50:26
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Martina

va skönt att få lite gjort hemma:) va kul med junibacken är de anpassat för såna här små?? skriv gärna och berätta.



Hoppas ni haft en bra dag

kram

2010-07-26 @ 19:32:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sara

ååå vad kul, jag älskar junibacken! Ett tag var jag stammis där och blev vän med en tjej som jobbar där, haha =) Hoppas att ni har haft en trevlig dag och att Theo har sett och gjort massa kul!

2010-07-26 @ 20:19:39
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: