Konstigt

Igår hände någe konstigt.. Johans lillebror maila mig på facebook och bad om ursäkt och frågade om det var för sent att komma på kalaset? ?????? WHAT?? vet inte om han läst mailet ja skickat till honom innan om va ja faktiskt skrev inte va så hemskt förolämpande utan bara ren allmän fakta. Någe måste ju hänt iaf. Sen fråga han om hans flickvän fick komma med. Sa ok till det. Han sa även att hans föräldrar och mormor kommer att komma!!!!!!!!!!!!! Å fan säger ja då! Det trodde ja faktiskt inte........

Näe nu ska ja sätta fart. ska till läkarn kl 09,45...

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Oj då så nu kommer alla? För Johans skull är det ju i alla fall toppen :)

Postat av: Lillemor

Åg vad skönt att du mår bättre!! Det var goda nyheter. såg ditt sms imorse men haft fullt upp med städning så inte hunnit med att svara. Igår var jag halvbakis, inte så farligt trots en hel del shots på lördagskvällen. =) Åkte och hälsade på johans mormor igår, hon är så skruttig och gammal mest jobbigt att åka dit men man vill ju att hon ska hinna träffa johan och emmie innan hon kroknar stackarn. Önskar vi bodde närmre skulle jag laga mat åt henne som hon visst inte orkade göra själv. Hon äter visst mest micro mat och läkaren har sagt att hon måste äta mer men hon orkar inte. =/

Aja.

Men vad skoj att johans familj kommer, alltså för hans skull kanske fick dom en tanke ställare? Eller så gör dom det sen återgår till samma gamla vanliga.

Nej nu måste jag ta gnäll fisen. vet inte vad det är med henne. Värmen säkert.

stor kram

2010-07-19 @ 13:02:46
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: