Snart så...

Dålig på att uppdatera är jag. Börjar känna mig mer och mer som en människa igen. det får jag väl lov att säga. Ge det lite tid och så är jag nog tillbaka på banan igen, som ja mådde innan. hoppas jag.. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: sara

Skönt att höra att du känner dig bättre redan, det är bra! Jag förstår att det är svårt att sluta tänka på hur det hände, låter ju hemskt hur det hela gick till, fy...



Berlin var faktiskt himla billigt. Har inte alls gjort av med mycket pengar. Hela resan för oss båda med flyg och hotell för 6 nätter gick på totalt 5500 kr. Och då bodde vi i ett jäkligt fint område på tre- stjärnigt hotell med värsta frukosten, såå himla mycket att välja mellan, var helt chockad, haha =) Och att äta ute var inte alls dyrt. Det dyraste jag åt var på en jättefin thairestaurang i fina Potsdam, och då kostade min mat bara 6 euro! Och Fredrik som käkade kött betalade bara 8 euro.



Nästa sommar ska vi till Grekland, så då får jag fråga dig massor som är expert, haha =)

Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Så härligt att läsa att du börjar må bättre! Har tänkt på dig!!



Hoppas allt är bra me familjen?!

Kram

2010-07-24 @ 01:13:00
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: