Tekniska museet..


Va på tekniska museet med Emma, Sven, Meja och Alvin. Killarna sprang där å busa medans vi tjejer tog kort och satte oss ner och snacka skit istället :P Det var varmt där inne, tyckte jag! Det innebär alltid då att Johan och Theo rinner bort. Bokstavligen. Stackars Theo va så varm, han hade kunnat kila runt där med bara blöja.. Imorrn åker vi förhoppningsvis till kista på förmiddagen, då ska vi klippa skrutten. Just för att han ska slippa vara så varm och för att han ska vara fin till lördagen såklart :P Men det vet ju inte Johan om.. heh..  ;) ;) ;)



OBS!!!!

Från och med måndagen den 2 aug så kommer lösenordet här inne att ändras. Detta beror på att jag känner att jag behöver ha denna blogga lite mer privat för min egen del. Mina närmsta vänner kommer ju självfallet ha mitt lösenord. Så är det ju. Sen får jag se lite hur jag känner med allt, vilka som kommer att få lösen och inte. Det är inte personligt alls. Utan mer hur jag mår och känner. ♥

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du mailar mej lösen va?



Jag och Meja tittade på bilderna från idag. Hon log med hela ansiktet och sa Theo flera gånger :D

Postat av: Martina

ni verkar ha haft det jätte mysigt gumman:)

söta bilder.



hare gott

kram

2010-07-29 @ 21:55:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: