Blaj

Idag har allt smakat skit. Bokstavligen skit. Inget har varit gott. Jag har försökt med lite allt möjligt. Varit så törstig med. Så jag gjorde saft - å det hällde ja ut *juck* å sen tog ja den andra saften *juck* hällde ut. provade juice. vet inte va den smaka, men den smaka inte normalt iaf. gjorde chili con carne igår - som ja tyckte smaka bra, dock inte idag. Jag tror att Theo åt mer än mig till middagen. Åt sockerkaka som ja baka, men ja den är inte så god som ja hoppades - men godast idag iaf. Mjölken va ok. Men nu hinkar ja vatten som en galning. För ja e sååå törstig.. iskallt vatten!

Kaffet om dagarna har ja helt lagt ner. Iom att ja gjorde det så blev även illamåendet bättre. Vet inte om dem var sammankopplade, men vi säger det...  men ja är inte ens sugen på det. å ja känner mej inte som om ja måste ha det heller. går å lägger mig istället - OM ja får sova dvs. cola är ja inte alls lika sugen på. inte heller godis. ja käka iof turkisk peppar här för nån dag sen å det va sjukt gott. kanske dock inte värt halsbrännan efteråt.

hoppas på att smaken är tillbaka till det normala imorrn så att ja kan få käka lite bättre å njuta av maten.. vore ju trevligt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

hihihi en massa hormoner som spökar, men jag hoppas att det går över snart.

kramiz


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: