Ja e trött..

Är ja redan trött igen??? Nej men nu får hormonerna ta å skärpa sig. Sov till iaf 9.15 imorse och sen hade ja en sovstund på en timme på eftermiddagen. Va inte pigg då ja vaknade heller. Drack ändå kaffe 15,30 - vilket egentligen är ett undantag för ja dricker annars inte kaffe efter kl 15. men va gör man? kan ju inte ligga å sova bort hela eftermiddagen. göra min son till en soffpotatis.. klädde iaf på oss å kom ut en timme iaf.. skönt med frisk luft.. Theo va ju inte nöjd att han fick gå in. Han skulle jaga nån katt. Som förövrigt satte sig å sket i sandlådan. tyvärr hann ja ju inte dit i tid. jäkla kattskrälle..

Men nu sitter ja här i soffan igen. Undanplockat å tvätten e upphängd. Men ja här tog det stopp. snark!!! Får väl se då ja ger upp för ikväll. ska iaf gå å väcka mannen som så alltid somnar med theo..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Ja visst är det mysigt med student ;D och jag fick nog inte fram att den är på fredag så Tommy hinner hem och kan vara med den dagen :O), det är bara alla förberedelser som han inte kan vara med och hjälpa till med :(, och så är det ju första veckan som han är borta så det gör saken lite extra jobbig :P.



Hoppas ni får en bra kväll :O).

Kramar

Postat av: Martina

hej tjejen!

de är fullt normalt att vara trött så här i graviditen. bara stå ut några veckor till hihi!



SV: jag var lika uppsvälld där runt den veckan som du säger att du är nu jag tyckte de syndes. Men sen sägs de ju också att man får mage tidgare andra gravidten:)



håller tummarna att allt kommer gå bra på tis:D



kram

2010-06-06 @ 19:50:23
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: