Jäkla klänning...

sååå ja kommer upp till dagis idag. hämtar min lilla skrutt som vart så glad å se mej. en av fröknarna kommer fram till mej å börjar prata om i nästa vecka etc. Om det va ok med att theo va kvar på dagis med dem små. dem skulle egentligen på utflykt. men en av fröknarna som hade semester denna vecka - åkte till turkiet - har hamnat på sjukhus med lunginflammation. så hon kommer ju inte nästa vecka å då behövde dem styra om allt. ja vet ju själv att det är fullt upp med theo.. så om hon har tre st treåringar som hon åker å gör någe med å theo blir kvar gör mig ingenting. han trivs ju på dagis å leker på bra. han kommer inte störa sig av det...

sen säger hon. ja tänkte på en sak. ja har tänkt å fråga.. å så klappar hon på sin mage och säger är det någe där inne i din mage.. å ja känner bara. jäkla klänning. det va nämligen den här klänningen ja hade på mej då johans mamma sa d. men christina - förskoleläraren säger. oj har ja sagt för mkt nu.. å ja svara nej det har du inte.. men det är tidigt. men ja förstår inte varför ja redan e så jätte svullen.. å ja sa att det är inget vi gått ut med. hon sa ja säger inget.. min fråga är då. är min mage så jäkla stor.. ja tänkte på d då ja laga mat å fasen den va ju enorm.. va har hänt? växer magen såhär snabbt under den andra graviditeten? nån som vill svara på detta? tycker att den känns onormalt svullen. lr har ja bara lagt på mer vikt å blivit fläskig? *S*

Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

Min mage var också sådär i början av grav nummer 2. Den var JÄTTESVULLEN i början och magen liksom putade med riktigt gravidput redan i vecka 6..men runt vecka 10-11 så lade det sig och jag började fundera om jag kanske inte alls var gravid haha :P

Postat av: Therese, Henry & Charlie

Japp, här kom magen också mycket fortare med tvåan, tydligen är det så. Kroppen är väl med mer antar jag och förbereder sig med en gång för att göra plats! =) Du får sluta att ha den där klänningen dock tills ni börjat berätta... ;)

2010-06-05 @ 14:29:11
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: