Lite gjort..

Ja men då har man gjort lite nytta denna timme på morgonen. Fixat med handels, fixat tillfällig föräldrarpenning då theo va sjuk. men va fasen är det för frågor egentligen??? man svarar på att man är hemma en hel dag. sen får man ändå fylla i timmar. ja menar en hel dag är väl en hel dag? muppar! aja det är gjort iaf.

nu ska ja ut med hunden och sen ska jag till sjukgymnasten i farsta kl 11. Dags för att träna upp tummen! :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Ihh nu gör du mig stressad här inför kalaset =) Har inte ens börjat planera. haha. tänkte göra det idag. Planera exakt vad som ska bakas, handlas mm. Ska också planera midsommar. Så jag hoppas på massa inspiration.Och håll tummarna att vädret är bra! Vad ska ni göra på midsommar? Vill ni inte komma till tyresö? Vi tänkte nog åka till tyresö slott på dagen och ta med picknic och dansa runt stången där. Fan ska nog beställa en spis då, super skoj med kastruller och sånt jue. Bra ide nina! Vad tyckte dom om diaper Cake?? Kan vi inte försöka planera in en lekdag på andys med thea och vi och emma? Jo och hanna också. Värsta tjej/barn träffen! Nu när emmie är stor nog att leka med barnen?=) Skoj jue! Om dom inte är för gravida kvinnorna. hahha. Kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: