Midsommar..

På midsommar är det den dagen som vi troligen kommer att berätta för familjen att  vi väntar en till liten. Allt beror ju lite på hur det ser ut hos gyn på tis. Sen hinner det ju gå nån extra vecka där. Tänkte köpa en sån där t shirt som det står storebror på.. Tänkte att det kunde vara lite roligt..

Hanna frågade lite om johans päron å så. Och jag sa. kan dem inte komma ner till midsommar så får dem inget veta. Så enkelt är det. Jag kommer att vara stenhård på det. Kan dem inte engagera sig så ja åt helskotta med dem..

skickade ju ut inbjudan idag ang johans fest.. ja kalas. å då skriver johans mamma:

Det låter jätteskoj med detta till Johan, däremot tror jag inte vi åker till Stockholm på midsommarafton, min kusin Tommy med frugan "Gullan" frågade för några veckor sen om vi skulle vara hemma under midsommar, dom har funderingar på att komma till oss då & vi skulle höras av längre fram. Det är ju inte säkert att de kommer men vi håller oss nog hemma i vilket fall som helst.

oj så ofantligt förvånad jag blir.. inte! dem har alltid nån ursäkt. är det inte det ena så är det d andra. vi kommer ha maten å d på midsommardagen.. jag hoppas det inte blir tjafs med johan nu då ja promt kommer att säga att dem får inget veta om dem inte tänker ta sig tid å komma ner. då får dem reda på som alla andra på johans födelsedag. en månad senare. deras huvudvärk - inte min!



Johan va med på mina villkor. Han såg dem som självklara! Kändes så jäkla skönt. Är ju ändå hans föräldrar, men mina föräldrar har ju samma villkor.. Liksom så noll med engagemang som dem har. det är ju riktigt pinsamt faktiskt...

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

MEN gud seriöst! Kanske kommer gullan bla bla eh svårt att bestämma med er då. jävla människor alltså, dom verkar inte ett dugg intresserade av Theo. Fattar verkligen inte. mina päron tjatar fler ggr i veckan att få träffa barnen att jag ska komma över med dom. Aja verkligen deras förlust. Btw ang din kommentar: Skiten är löst. hahahaha jaha tack för infon. hahha.

Hör av dig imorron om du kommer. vore skoj. kramisar

Postat av: Hanna

vilket folk!!! :-O skit i dom och koncentrera på ditt/erat egna...



2010-06-02 @ 22:47:45
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vilken otroligt dålig ursäkt att någon annan kanske kommer... Dom förtjänar inte att veta att det ska komma ett barnbarn till...

Dom kan ju inte engagera sig i det enda dom har???

Kram

2010-06-03 @ 07:55:33
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: