86 år

Idag skulle älskade mormor ha fyllt 86 år. Efter Theo´s sovstund ska vi ta och gå till kyrkogården. Lämna några blommor på graven. Usch det kändes tungt i natt. Sa till Johan, att det aldrig känns bättre? Idag innebär det med att om 15 dar så är det hennes dödsdag. Hela tre år har passerat. Jag hoppas våren kommit på riktigt då, så att man kan plantera nytt och fräscht på graven.. Få det lite fint efter denna hysteriska vinter då graven knappt varit synlig..

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

Sänder en väldans massa kramar, jag vet hur det känns men tro mig gumman det blir bättre. Vissa stunder kommer alltid göra fruktansvärt ont, medans andra blir färre och färre. Min pappa har varit borta i 13 år snart, 16 april är alltid en fruktansvärd dag men det blir ändå bättre.



Du vet var jag finns om du vill prata.

Kramar



Postat av: Malin

Okej. Då kan inte Tindra ha dom ändå :p hon har storlek 20 nu haha! Hennes fötter är inte stora direkt :)

2010-03-31 @ 08:32:37
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: