HATA

Jag är smått rabiat här. Bokstavligen.

Den 29 mars så har vi inskolning för Theo. Min lilla prins ska börja på dagis.. Magknip. Jag är inte van att lämna bort honom. Nu ska han vara själv på dagis. Jag kommer att vara själv om dagen och sakna min prins. Usch vill bara böla då jag tänker på det. Snacka om separationsångest. Dagiset är super mysigt faktiskt. Personalen jätte trevlig. Dem är ute mkt, finns en stor lekpark i närheten med. Kanon mysigt. Uppe i tornen (som man kan se på bild) så har dem sina sovstunder. Som ett loft.

Detta innebär i sin tur att jag ska till ams den 1 april å skriva in mig. Så idag går jag in på min sk sida. Skriver in mitt namn och lösen och kommer in. Sen är ju allt raderat? Varför måste dem göra så, då kan dem lika gärna radera hela mitt konto med vilket dem inte gjorde? Det är ju hur mkt som helst att fylla i. Alla jäkla anställningar etc. Man kan ju bli trött för mindre. Jag hatar ams. Fick ont i huvudet på en gång. Hur fan kan dem radera allt? så jäkla taskigt. ska man sitta å fylla i skiten gång på gång på gång.
hata hata hata hata hata!!

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är inte heller förtjust i det där stället. De har aldrig nått bra att erbjuda.

Det va verkligen uselt av dom att radera för dej... Det ser väl likadant ut som när du blev avskriven innan du fick Theo kan jag tänka... Enda skillnaden är väl att du har varit mammaledig fram till nu. De är att för konstiga de där som sitter på det stället. Tror de kan styra och ställa hur som. Begär man ska söka jobb 100 mil hemifrån, även om man har familj och små barn. Undrar om de skulle göra det, om de blev arbetslösa... Hoppas verkligen en dag att de blir det hela högen!! ;)



Ha en härlig onsdag!!

Kramen

Postat av: Helen

Vilket urgulligt dagis han ska gå på :O), men förstår separationsångesten, har redan börjat få den jag med och vi ska inte skola in förrän den 23 augusti bhuhuuuu.



Gud så taskigt av dom att radera istället för att bara låta det ligga vilades så du bara kunnat fylla på föräldraledighetstiden :S.. Håller tummarna för att du hittar ett jobb som du trivs med fort :O).

Kramisar

2010-03-18 @ 16:26:21
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Meeen guuud så sött dagis jag svimmar. Haha!



Åh, ja ams.. vad ska man säga (!) Suck!

2010-03-21 @ 22:55:21
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: