ja dööör så sött

uppe på öppna förskolan så har vi sångstund i 30 min. Theo är aldrig riktigt meeed. Asså han sitter å kollar bredvid mig. Men han blir som sten å glor som bara den. Ser riktigt roligt ut. Men hemma då kan han en massa.. finns en liten sång som vi brukar sjunga, om ett litet ljus.. å då ska man hålla upp pekfingret. ska symbolisera ljuset då. Å så fort man börjar sjunga på låten så åker fingret upp. Men igår så sa ja. ett litet ljus å visa mitt finger. så då va han snabb upp med sitt finger å säger liiee juuu  =) Sötaste vännen. det är synd att man inte kan ta kort på mitt ansikte varje gång han sagt något som man inte varit beredd på. måste sett jäkligt roligt ut. för den va ja inte berädd på.. man vill ju börja små böla varje gång han säger sina söta ord..

Dessutom i morse har han gått å sagt gott gott.. hah. ja frågar alltid om det är gott. å så imorse så sa ja. gott gott.. å så började han gott gott.. hah. lilla härmapa. Måste vänja mig av vid att svära nu. Ja är såå duktig på det. Rätt som det är har han väl lärt sig faan. haha..

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Åhh, man smälter ju som smör när de lär sej nya saker att säga!! De är ju så charmiga!! Underbara ungar!!

Kom precis in från en liten promenad här, så nu sover mina trollisar ute i vagnen!

Så ska ta och damma av här, och dammsuga i lugn och ro!!



Ha en härlig onsdag!!

Kramen


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: