Krångel..

vilket krångel det kan vara med vårdcentraler i mellan. trött som fanken blir man ju iaf.. så sjukt att dem inte kan ha ett system som gör så att man kan se mina gamla journaler.. men det kunde dem ju inte såklart. inte heller ville dem rekvidera min journal från gubbängen förrän det blir aktuellt. känns ju sådär.. ja vill ha mina papper eftersom ja har en ganska så stor bakrund där på gubbängen med alla mina stresspapper å så..


nej nu måste vi sätta fart. vi ska upp till läkaren igen å ta en massa prover.. se vad dem säger.. sen ja börja käka mer järn så har ja iaf varit piggare.. thats nice.. sen ska vi in till stan å käka lunch med annika. å sen blir det hem å sova. för theo iaf. vi ska ut med hunden.. å sen får vi se hur vädret är om vi hittar på någe mer.. .

Mina fina kommentarer
Postat av: Annelie

Tråkigt när de ska krångla till det mer än nödvändigt!!



Ballerinaskor har jag 2 par sen förra året, knappt använda, så de får gå i år oxå!! Men måste ha nå annat när man ska ut å promenera. Får se vad de har att erbjuda när man kommer dit.



Har ni haft en trevlig dag?



Kramen


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: