Svärföräldrarna..

jag skickade ju det där mailet och fick tillbaka kramisar.. (läs här) å sen tröttna ja ordentligt. så ja har inte pratat med henne sen dess, inte skickat någe mail, bilder eller videoklipp. Nån gång måste hon väl fatta att man menar allvar..

detta va väl på en ons som hon maila mig.. samma kväll så ringer johans pappa två ggr.. å frågar hur vi mår? på tors ringer sen johans mamma - johan svara inte. vi käka lr nått sånt så han orkade inte prata. Hon ringde sen på fre å fråga hur vi mådde. På söndagen ringer sen johans mormor, vi missade det samtalet då vi inte va hemma.. På måndagen får Theo ett vykort från johans mamma å pappa? saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajkoooo.. ja e ledsen men ja tycker det.. "hej busfrö. har du gjort någe skoj med mamma och pappa i helgen, kanske åkt lite pulka, kram farmor å farfar".. ?

sen på tors kväll så maila hon mig vid 23 snåret. då ja inte svara så ringde hon 9 på morgonen. men hallå ja har inte ens varit inne på datorn då. så ja kolla nog inte mailen.. då ville dem komma på sön (dvs igår).. men vi skulle ju på fika hos grannarna.. hon sa att hon behövde vara ute i god tid för å planera.. två dar innan? prova en vecka innan då ? helt plötsligt så brann det i knutarna å dem skulle komma. dem har ju hästar å därför kan dem inte åka hur som helst.. man undrar hur dem gör då dem faktiskt åker nånstans. tröttnar.

Johan sa dessutom att om dem kommer ner hit så till 15 så kunde dem va här i 45 min för å åka hem. WOW. Suck. Liksom Theo somnar mellan 12-13 å sen så sover han ca 2 timmar. så då hinner dem ju inte träffa honom iaf. dem får ju liksom lägga upp det lite bättre.. men dem fattar inte det. å hästarna kan ju inte klara sig själv i nån timme. att dem inte sover där med.. det förvånar mig..

Nu närmar ju sig påsken. se om dem tänker göra ett försök till å komma ner eller om dem tycker att vi ska åka upp. ja vill ju inte åka dit. Men johan har sagt då att han åker med Theo själv. vilket ja inte heller vill. Förstår ju Johan med. Men Johan förstår inte mig riktigt tror ja. Jag försöker lära dem en läxa. Å om vi kommer dit så "vann" ju dem och då kan dem köra sitt race exakt som dem vill iaf. Då var ju allt förgäves.. Liksom dem är vuxna människor men låter som om dem är gamla hundar som ska lära sig att sitta igen.. envisa hundar!

Mina fina kommentarer
Postat av: martina, hobbyfotograf och mamma

Hej gumman!

låter inge vidare med tanden hoppas de går över men lätt inte som nån bra läkare:(



svårt de där med svärföräldrarna har ju själv varit med om en del med mina.så svårt de där, förstår din frustraion. men kom dem ner igår?



Hoppas ni haft en bra dag

kram

Postat av: Jennie

Riktigt knivigt det där... Riktigt känsligt ämne med svärföräldrar och familjer...

Hoppas ni får rätsida på det hela!



Krya krya med tanden! Sådär kan du ju inte ha det.



Kram

2010-03-15 @ 20:16:58
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Jennie

JO! Kläderna var didriksson fleecefodrat set, jätte bra! Färgen valde vi eftersom de sysn på dagis som vägarbetare! VÄLDIGT bra, även om det fanns snyggare. Ingen tappar bor tmin skruttom han lyser ;-)



kram

2010-03-15 @ 20:18:28
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Shit hjärnsläpp, totalt glömt vad jag skulle skriva till dig. haha.

Tänkt tänk. Aja.

När jag träffa johan innan träningen så sa han att han mådde dåligt och inte ville ha mat! Så jag har slitit ihop världens middag och han vill inte ha! SÅ ARG! Jag menar kunde han inte smsat?

OCh rebecca ville inte heller ha för den maten dög inte! Jävla fan. Så hon åt en halv enchilada. JAg gjorde 8 liksom. 7 st kvar i kylen. suck. Hoppas johan är jävligt hungrig imorgon för jag kan inte äta det alldeles för mycket kalorier.

Jag håller tummarna att det löser sig med svärisarna så dom fattar någongång.

Nu är jag trött och ska kolla klart på familjen annorlunda sen duscha sen sova. Kramisar

2010-03-15 @ 20:31:50
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Detta med svärisar är för mej ett dilemma!! Ibland undrar man om de inte vet varken bak eller fram!!

Hoppas inte man blir likadan bara!! Jag gissar på... INTE!!



Hoppas allt är bättre med tanden oxå!! Fy för tandvärk!! Uscha...



Usch... Vet inte vad det är med mej... Känner mej så kluven, åtsidosatt, "urmustad" och jag vet inte vad!! Kanske beror det på för lite sömn... Kan jag tyvärr inte styra så mycket pga min ena lilla juvel!!

(F´låt mina beklagelser)



Stor Kram

2010-03-16 @ 00:04:38
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Malin

Kan väl säga att jag förstår er båda två. Men i mitt läge handlar det om ALLA i min släkt.. Jag har bott här nere (visserligen 120 mil bort) sen 2003 och inte EN ENDA GÅNG har min pappa varit här och hälsat på..inte en enda.. Det är alltid vi som ska åka och vi börjar tröttna nu faktiskt..det är så tråkigt bara :(

2010-03-16 @ 19:57:20
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Stå på dig vännen och försök att få Johan till att förstå.

Tänker på dig och sänder dig en massa styrke kramar!!!

2010-03-16 @ 20:15:33
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: