Tiden springer iväg..


Meja och Theo i augusti 2009


Meja och Theo igår 11 mars 2010


Jag var verkligen helt slut då jag kom hem igår. Klockan 14,45 mötte vi Emma och Meja på Andys i sickla. Dem lekte å hade sig. Theo sprang runt och runt. Vi fikade, sen körde dem igång igen. Gick till köpkvarteret och kolla lite affärer. Längst var vi väl inne på pop´s affärer. Dem stod där och lekte så snällt medans vi kollade kläder. Hittade några super fina - som ja skrev om igår. Sen var vi inne och mätte fossingarna på dem. Hela 13,2 cm har hans fossing hunnit bli. Han sprang konstant ut från affären. Fick ju mkt motion iaf!

Kika på klockan å upptäckte att den va 18. Trodde jag skulle vara hemma då och mata Theo som alltid. Men så vart det ju inte. Så då gick vi till donken och Emma och Meja följde med! Skojs! Så runt 18,30 så åkte vi hemåt. Jag gick till sickla udde och tog tvärbanan hem. Var såå slut. Theo var smått groggy. Han sov sen heeeeela natten. Häääääääääärligt!!!

Mina fina kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Tack för bilderna, och för en mysig eftermiddag. Nästa gång får det nog dock bli hemma hos er. Fogarna pallar inte Andys något mer :( Fy tusan...



Kramkram

Postat av: Lillemor

Ujuj ja natten var ju en historia för sig. haha. Men jag känner mig helt okej, går på koffein nu helt enkelt.haha.

Längtar efter J nu som en galning och inte enbart för avlösning.

Jag har totalt glömt att jag läst och godkännt din kommentar om francisko, fasiken var världen är liten. shit kan inte ens stava ser jag.

Koffein som jag sa. =)

Vi får höras imorgon får vi se om jag överlevt :)

kramisar

2010-03-13 @ 19:35:18
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Linda, Tvåbarns Mamma & Blivande Fru

Ja jag fick himla ont och mitt läkte dåligt, men de va ju bara jag som inte klarade av det helt enkelt. Men jag har ett jätte ärr på magen efter de då mina hade gömt sig bakom och dom såg dom inte förrens dom öppnade upp mig i tron att de va blindtarmen :(



Jag va hemma igår och tog det bara lungt medans Mannen va ute och firade sin födelsedag.

Själv då???



Våra bloggar är oftast en ventilation av ren frustration ibland, vi läsare finns där och läser, känner med dig och vill få dig till att må bra. Klart att situationen är otroligt jobbig och du har många känslor inom dig som måste ut...

Tänk inte på oss läsare utan på dig själv.

Kram

2010-03-14 @ 19:50:18
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sööööötaste! Hihi

Älskar hans lilla blå adidas jacka, underbar! :)



Ha en bra dag!

Kram

2010-03-15 @ 11:12:23
URL: http://grafiskfromgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: