Lundmyr...

Jag har ju tagit kort på hur fint det är inne hos Theo just nu. Alltså i hans säng. Skulle bäddat om i förra veckan men orken var bara inte med mig. Men igår så lyckades ja både bädda våra sängar och Theo's... Har bara kortet på andra datorn. Blev sååå mysigt. Älskar Lundmyr.. Lägger in kortet sen..

Hade ju "god natt älskling" sen tidigare och nu så har jag "älskling" i sängen. Myyys! Nääääääääääär sen nästa unge vill dyka upp så ska jag faktiskt köpa lundmyrs spjälskydd. Vill verkligen ha det. Mumin som vi har nu är inne på sista svängen. Vet inte vad Theo har gjort med det, men misshandlat är det.. BIG TIME.

 

Mitt nästa köp:


Mina fina kommentarer
Postat av: Malin

Men lundmyr är verkligen fint :) Älskar också deras sängkläder!

Postat av: Lillemor

Super snyggt.Emmies spjälskydd är också grymt misshandlat nu, hon hänger i det och river och drar. Undrar om det ens kommer hålla tiden ut för emmie.

Såg att du ringt men det är skit krångligt med min mobil jusst nu, har mitt sim kort i rebeccas mobil som jag sänkt signalen på för att den väckte emmie här om dagen, för i min vanliga mobil sitter mitt nya simkort som jag väntar på att det ska aktiveras. 3dje dagen nu. Suck. Och på mitt gamla kort har jag inga pengar då jag inte vill ladda det när jag ska få abbonemang.

Igår var super stress dag också, skulle träna vid 17 så jag var tvungen att ha middagen klar innan dess så johan kunde värma på det åt han och rebecca. så dammsugade jag, tvätttade och massa annat. Sov skit dåligt den natten och inatt också så idag är jag såååååååååååååååååååå trött.

Ska nog hoppa i säng nu men brukar vara ännu tröttare då. Så fort mitt sim kort blir aktiverat ringer jag dig. Kram

2010-03-03 @ 10:01:20
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: