Vann igen..

Idag vann jag en gravidfotografering. Yey! Jätte glad för det. Även om ja inte har en bebis i magen just nu. Men det ska bli så skoj att ta dessa bilder. Jätte kul. Var inne hos henne och kika med och hon har tagit en massa fint..

 

Angående bebis: Jag käka rosenroten dåra. Då fick ja inge utslag på min äl? ja vänta å vänta men fick inge.. suck.. vi hade iaf sex. Nu skulle min mens ha kommit i fre iaf. Men inget har kommit. Jag har testat om jag är gravid och det är jag inte. jag testa igår å imorse. Jag har inga symptomer. snarare att mensen kommer isf. skulle gissa på att den kommer imorrn. Vet inte vad rosenroten gjorde med min kropp? Men nu funkar iaf ingenting. suck. Se om mensen dyker upp i dagarna här.. Jäkla drygt.



Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Grattis till den superfina vinsten :O).



Kan det inte vara så att du testade för tidigt så det inte ger utslag bara, håller tummarna :D



Kramisar

Postat av: Willes mamma

Gud vad roligt vännen!!! Nu vänder det ska du se! OCh inom närmaste dagarna får du plusset... kramkram

2010-03-08 @ 19:24:11
Postat av: Lillemor

Men gud vad konstigt. låter ju inte helt normalt. Hoppas det löser sig på bästa sätt (med ett plus såkllart :) ) Grattis till vinsten. Kramisar

2010-03-09 @ 10:02:25
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: