yey

Blev ju sååååååå glad idag då det rasslade till i plånboken idag. Ja i juni iaf =)  Skattepengarna kommer då in på kontot. Å jag får tillbaka 5900! ja e så sjukt galet glad. Förra året fick ja tillbaka 350 kr så ja bad fk om att ändra min procent som dem drog. kommer nått marginal fel så kan man ju få betala tillbaka. det ville ja inte. å så fick ja sådär mkt.. så sjukt glad! yey!

 

dessutom som fick johan tillbaka 9500 kr. sen på det så får vi ju 10 papp var av pappa min. så vi får väl se vad vi ska hitta på för dem..  Om det blir en resa i sommar iaf. Beror lite på hur mannen vill fira sin 30 års dag. Så sjukt najs. Slipper man ha ont i magen för att man betalt för lite skatt då :D


Mina fina kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Så skönt men pengar :) Var inne på skatteverket och kollade. Såg att jag skulle få tillbaka 12500, sa det till Sven, och han säger då att han måste betala ungefär samma belopp. Åååååhhhh så irriterande...

Postat av: Lillemor

Fan vad najs! Nu kanske det blir körkort då??=) det är ju en investering liksom, eller?hehe.

Kramis

2010-03-23 @ 19:30:46
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh va roligt!! Härligt värre!!Va in och kollade jag oxå igår, och skulle få tillbaka nästan 2600, men det är ju bättre än att få betala. Men vet inte än hur det ser ut för Matthias, kan ju bli +-0, men hellre det då än att vi båda får betala!!



Skönt att du är på bättringsvägen, och att Johan var hemma idag!! Måste ha vart kanon!!



Tack vi mår bra, och denna kväll har vi ägnat till att räkna matte. Både Jonna och Moa hade matteläxa... Matte vilket jag är helt värdelös i!! Men det gick!! ;)



Hade du inskolning på Theo v.14 oxå? Är den veckan vi kommer tillbringa i storstan.



Krya på dej!!



Kramen

2010-03-23 @ 23:12:14
URL: http://lallisbrallis.blogspot.com
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Prisa gud här kommer skatteåterbäringen!! =) Härligt med lite extra pengar på kontot!

Vi får också rätt bra summa men den ska vi betala av bilen med, önskar vi kunde ta en resa istället... men bilen gör rätt stor skillnad per månad så blir ju bra när den är betalad iofs. Men är så tråkigt att lägga pengar på något så duktigt och vuxet. VILL SLÖSA!! Ha ha.

kram

2010-03-25 @ 12:14:29
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: