Gipsad

Där tummen börjar. där är det av. rakt igenom.. markerat med litet rött streck..
Ja vilken dag. Här hände det ju mkt *s* Det var ju såklart brutet!! Så nu har jag gips. slapp iaf operation - om det är till nån tröst.. En jäkla månad måste ja ha skiten med.. Jag hajjar inte hur ja kan ha sån maximal otur. jäkla skit.. Men å andra sidan så har ja ju turen att vara gravid. d va väl där det sprack :P men ja tar gärna en bruten tum-led OM jag får behålla bebisen i magen...


På den högra bilden så ser man kanske sprickan mer..

Jag fick ju berätta min tragiska historia 70 ggr. som om det inte va tillräckligt pinsamt - så jäkla klantig ja e! Men då ja berätta för den näst sista läkarn så sa ja ju att ja hörde ett knak. Å så sa ja, men så kan ju fingrar göra ibland. Så titta ja på honom och han bara skaka på huvudet.. så sa ja. eller inte.. hah. då tog han fram bilderna.. ja den va ju av..

fick träffa en ortoped sen. konstatera att ja inte behövde operera. då hade ja smällt av.. ja har ju känsel i min tumme och den e inte kall lr någe sånt. Jag fick även chock då ja skulle ha skiten i en månad. trodde en vecka.. dem trodde väl att ja va uppe i det blå.. dem sa att det va på små benfrakturer.. jahaaaaaa.. ja har aldrig brutit någe..

jag är iaf handikappad. men det kommer nog att bli bättre om det sluta värka. johan får hämta theo å så. å gå ut med hunden. ja sa att ja kunde. men då ja inte fick på ungen kläder lr på hunden kopplet.. hmm ja d kan bli klurigt. å skulle ja få på d. va gör ja om han ska ha en ny blöja? om han skiter? vilka problem ja fick nu *S* äh lite får man ju skratta åt skiten. hur fasen lyckas man?

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Tur du kan skratta lite åt eländet ändå! =) Som väl är går det ju över, och du har ju något fab att glädjas över! =)

Postat av: Hanna

men hjälp!!! =/ din stackare... låter inge vidare alls! =( krya på dig och hoppas du valde rosa gips! ^^



men STORT GRATTIS till graviditeten!! tjohooo va kul... =) när är det BF??



kram kram

2010-05-26 @ 22:22:17
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Emma - mamma till Meja

Hoppas du snart vänjer dej vid gipset så du slipper vara totalhandikappad en hel månad!



Håll den hela tummen hårt för att det visar sig vara en liten lagom lillebror på UL. Messar dig när vi är klara där...



Krams

2010-05-27 @ 07:08:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: mamma mina

Godmorgon vännen.Men gumman är du så klumpg som mig..skönt att du slipper operera dig och du tänka på annat än ha ont för du har bebis i magen som växer sig stor där inne..avis..hihihi---längtar jätte mycket tills jag är det igen..men det lär dröja några måander till...Ha en skön dag vänne.kram kram

2010-05-27 @ 10:37:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Annelie

Stackare!! Men som sagt... Tur du kan skratta åt det iaf!! Tänka på den lilla i magen och glädjas!! Wonderbar!!



Bamse Kram

2010-05-27 @ 12:57:07
URL: http://redtulip.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: