Jäkla skit..

8,20 ringde telefonen. Det va hon från ams. Dem hade som jag trodde läst mina papper å därefter ansett att jag inte var arbetsför. Suck. OM jag ska få pengar så måste ja antingen fixa en sjukskrivning eller gå upp till ams å sätta mig själv som tillgänglig 100%. alltså att ja kan söka heltidsjobb etc. det va ju inte det jag skulle, känner inte att jag kan jobba 100%.. så ja.. vilken soppa.. för att göra saker å ting värre så har jag kontaktat min läkare och hon är på semester! kommer tillbaka i nästa vecka. men suck liksom. så just nu vet jag varken ut eller in. har kontaktat VC igen för å se om dem kan hjälpa mig på något sätt.. Vet faktiskt inte vad som händer nu :,(

Mina fina kommentarer
Postat av: Willes mamma

Många kramar till dig vännen!!!! Att det alltid måste va nåt som krånglar och att du måste fixa allting själv. Håller tummarna att allting löser sig fortast möjligt.

kramkram

2010-05-17 @ 16:29:33
Postat av: Nina

Tack Hanna

Postat av: Helen

Men usch och fy vilken soppa :(. Håller tummarna för att VC kan hjälpa dig.



Tänker på dig.

Massor med kramar

2010-05-17 @ 22:59:59
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: