men suck igen...

Angående ams/fk:
Börjar känna av krisen av pengar här faktiskt. INTE roligt. Är ju några tusenlappar som saknas då ams avskrev mig. Skickade mail till ams tjejen i ons och hon svara inte. Så ja maila idag igen -¨ hon svara inte. så ja ringde tillslut. Då är hon på semester å återkommer på tis?? inget hon nämnde i telefonen då jag pratade med henne. shysst! Så här står vi utan pengar. å dem skiter i vilket! underbart! Tur att det finns vänner som kan hjälpa till i nöd! Vet inte ad jag skulle gjort annars.. ♥


Angående mage:
Har haft ont i magen idag. nedre delen. Känns inge skönt alls. jag hoppas det är något ofarligt!

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Hih växtvärk :D

Postat av: Therese, Henry & Charlie

Men borde du inte bli sjukskriven nu när du är gipsad å allt!??



Hoppas det var ofarligt ont, växtvärk typ. Kommer ihåg att det kom mycket fortare med tvåan, hålding thumbs för det!



P&K

2010-05-29 @ 06:09:07
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com
Postat av: Jennie

Fyfan jobbigt med pengar som strular, förjävligt att du hamnat mellan stolarna...Om det är någon tröst så läste jag iaf att skattepengarna skulle betalas ut mellan den 8-11 juni så man kan ju hoppas på det då.



Ta det lugnt med magen, det ska gå bra!



Kramar

ps! bajen vann! otroligt! TJOO!!

2010-05-29 @ 22:01:37
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: