så söta

Vann tre par söta underbyxor åt Theo *S*
han kommer ju bli så söt, hehe..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha super söta!

Jo helgen var jättebra! Det vart ju suprise wedding och dop istället för bara dop som alla trodde! Jag bölade ögonen ur mig!

Sen vart det världens bästa bröllops fest på kvälle. Med grillning och dricka och underbart sällskap. Kunde verkligen inte varit bättre. Tyvärr är ju min kamera trasig och jag har fortfarande inte hunnit köpa en ny så det var inte några bra bilder. Tog någon med mobilen.

Min klänning har jag inte bild på tyvärr.

Hahah ingen aning vilken tid vi tog på fredag. Tänkte på det igår då johan undrade. haha.

Postat av: mamma mina

Så söta..var kan man köpa dessa..tycker det är så praktiskt med kalsonger på Wille för när han rör sig så mycket som han gör så åker inte blöjan ner för då sitter allt på plats utan känna oj det råkade komma ut..hihihi---

kram kram

2010-05-24 @ 15:02:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: