blaj!

ååå idag hjälper inte mina åksjuketabletter ens.. fan. ja som va så nöjd att dem funkat hittills. gahh.. vill bara spy.. få det överstökat. värsta är ju att det inte känns som om ja ska spy. ja mår bara enormt jäkla illa.. magen är verkligen i uppror.. jag som va så nöjd med att det hade gått över...

liiiite mindre än en månad kvar till rul.. va tror ni, tjej lr kille?

Känns som om jag gått upp i vikt. jag känner mig tjockare och pluffsigare. obekväm.. jag har ju vräkt i mig godis med.. tycker ja. ätit bättre etc.. så ja vägde mig imorse. å så stod ja på mindre än innan ??????? que? inte alls med. ja har ju inte spytt nu heller.. Jätte konstigt. Kroppen tar väl igen allt sen.

minns förra graviditeten gick ja upp 7 kg fram till vecka 39 lr va det 10? iaf, 11 kg la ja på mig sen under tre veckor.. så jäkla sjukt. sen när jag börja amma, helskotta va ja svällde. överallt. som om hormonerna tog över. å ja gick ju inte ner ett enda gram förrän ja sluta amma.. mina bröst va ju enorma, ja hela jag var enorm..

ja kan ju säga nu att mina bröst växt som fasen med. har ju haft ont i dem snart i två veckor. men man känner ju att dem är större å tyngre.. sen när ja sov i natt så var dem i vägen då ja låg på sidan *Skratt* lite komiskt är det ju allt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Så tråkigt att tabl inte hjälper, har du provat ingefärakarameller, dom ska vara superbra mot just illamående :D. Finns på hälsokostaffären :)



Ha en bra dag.

Kramar

Postat av: Mamma till Wille och Calle

Flicka!!!

2010-11-01 @ 15:30:42

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: