namn..

Gud ja kan inte sluta tänka på namn.. Mest killnamn som surrar i hjärnan..


killnamn: Charlie, Hugo, Liam, Milo..

min gamla lista:
tjejnamn: Tuva, Nova, Saga, Moa, Ida,



Nån som har något roligt namn ?

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag tror det blir en Wilma ;)

Postat av: sara

haha vad lustigt att du har Milo på listan. Jag och Fredrik har bestämt oss för det namnet om vi får en liten pojke i framtiden =)Tuva & Nova är underbara namn!

2010-10-15 @ 16:52:34
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/
Postat av: Malin [Foto & vardag]

ååh, namn är såå roligt tycker jag :D Finns hur många som hellst som är så underbara! Jag har fastnat för namn som slutar på li.. Novali(e) har jag älskat sen jag hörde det första gången och var sååå sugen på att döpa Molly till det..men hon såg inte ut som någon Novali så det fick bli Molly helt enkelt :) Jennyli är fint också.. eller varför inte bara Li? Jaa, såntdär kan jag disskutera till dödagar, haha!

2010-10-15 @ 18:04:39
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Ååh alla namn är ju fina! Men såklart är ju Charlie en favorit här ;) Men om det blir en tös var det svårare att välja tycker jag, vi hade Nelly ifall Henry (mot alla odds för jag var ju säker på att han var en Henry) skulle varit en tös och med Charlie hade vi Elise innan vi gjorde köns-ul. Elise får hänga med några år till ifall vi bestämmer oss för att försöka igen, men de är lediga för utlåning båda två! ;)



kramar



ps, ja traktortårtan uppskattade han verkligen, är ju bara traktorer som gäller här nu, haha. så kan rekommenderas, ska du beställa från samma tjej i år!?



Bra lista på presenter btw, vi hade några som var lika och något nytt, kanske jag snor sen till julklappslistan! ;) fast den är nästan full redan ändå, haha.

2010-10-18 @ 09:48:24
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: