Stressad..

Kan jag få en timeout? lr varför inte klona mig. bara för nån vecka lr så ? det är så mkt med skola å theos dagis som har magsjuka. alltså blir han sjuk så kan ja ju inte plugga på flera dar. för då kommer all min tid å gå åt till honom. å ja hoppas inte skrutten kommer att få det. ja hoppas hoppas. för hans skull. denna eländiga hemska magsjuka. den är ju bara så hemsk.

på det så får vi ju nyckeln till lägenheten på måååååååndag tror ja. tror. lr så va d tis. spännande. på det så ska niklas å johan komma den 3e på ons å fixa med el. så vi är klara å riva väggar till lör. men innan sön så måste vi ha fixat en container. spackel, slipgrejjer, penslar, ja verktyg. allt. rubb å stubb. gahh..  vi pratar nästa helg då! men ändå.. skolan slutar nästa helg. .så det kommer bli trevlig med lite fullt upp..


nu ska ja stressa iväg till dagis..............

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: