Big Day

Jamen där flög frukosten upp. Ja halva iaf. Fan va ont i bröstet ja fick. Va som den tröcks ihop då det flög ut. Lite slem fick ja ju upp med, men det är ju bara att tacka för. Har tagit pencillinet nu, så ja hoppas det tänker stanna i magen.

Idag är en stor dag på många plan. Dels så ska ja få se min bebis. Ja hoppas min bebis finns i magen! Sen ska vi även ta ställning till lägenheten som vi budat på. STOR dag med andra ord..

Mina fina kommentarer
Postat av: Fru Svensson

Åhh jag håller alla tummar och tår för er skull.



Det är så underbart, snacka om att vi bara satt och tittade på testet och gapade :)

Men så spännande det ska bli :)

Kramizar

Postat av: Mamma till Wille och Calle

Det ska gå så bra vännen!!! Vi ses snart! kramkram

2010-09-08 @ 10:19:06
Postat av: Martina

va spännade:) håller tummarna för att de gick bra på gyn! spännade med budgivning:)



kram

2010-09-08 @ 17:12:33
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Du glömde fråga innan. Känner du nån som säljer Me&I kläder?

2010-09-08 @ 19:51:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: