död å pink

å ja e död.. gaah! måste lägga mig för jag ska upp aptidigt imorrn. 9.10 ska annika hämta mig. å helt ärligt. ja kommer inte vara vaken *S* Så nu ska ja sova. Sluta sura för det enda ja känner är urin.. ja tvätta soffan, men det hjälper inte..

(theos blöja satt fel och kiss hamnade i soffan. det kisset som luktade värst med)..

usch ja blir såååå sur. måste ju kemtvättas. gärna soffan å skiten med. å så alla kuddar tror ja. för uppenbarligen hjälper det inte å tvätta bara. fan! nej nu ska ja sova å sluta tjura. måste hitta en ny favvoplats i soffan... mår så illa av lukten..

Mina fina kommentarer
Postat av: Lillemor

Åh nej vad jobbigt. Inte lätt att få bort sånt där. Kommer ihåg när rebecca kissade på sig och det rann ner i stövlarna. Omöjligt att få bort. går ju inte att tvätta heller Bara att kasta. Hoppas du mår bra. Vi hade en traumatiskt upplevelse idag men nu är det bättre. Förklarar mer imorgon är helt slut. Stor kram till er.


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: