klantisch!

Ja johan klanta sig big time idag. han sa nämligen till hans bror att jag är gravid. inte meningen att han skulle säga det. jimmy fråga va vi va och johan svara utanför en indisk restaurang,. att om ja va sugen på någe nu då ja va gravid så va det bara å köra på det. å sen kom johan på vad han sa å sa åt jimmy att inte berätta det för nån. johans mamma kör ju på det vanliga racet. ringer johans mob då å då. men jag pratar fortfarande inte med henne. hon låtsas som om det snöar som vanligt.. så ja orkar inte bry mig om henne. men ja vill inte att hon vet att ja e gravid. så enkelt är det. hon vet ju ingeting från sommaren.. å så ska det vara. hon har inte med det å göra. skiter i att jimmy vet. ja vill bara inte att det ska åka vidare..........

Mina fina kommentarer
Postat av: Mamma till Wille och Calle

Vilken klantpelle Johan varit ;-) Jag hoppas verkligen att Jimmy kan hålla ihop struten så hon inte får något veta. Men vad är oddsen???? Vad tror du, kan han hålla hemligheten eller kommer han att berätta till sin mamma? kramkram

2010-09-26 @ 07:15:36

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: