Men crap!

usch ja har så mkt å göra fram till kl 12. då ska nämligen uppsatsen in. tvivlar lite på att den är ok den här. men ja nu får ja lämna in den och hoppas på det bästa.. men koncentrationen är helt off.. ja mår nämligen illa som ett jävla as. å sitter å undrar om ja ska spy lr inte. hulkar bara hela tiden. liksom kom ut så det försvinner!


sen på det har ja börjat blöda igen.. suck. massa brunt. ja vet inte va ja ska tro, men det är inte alls roligt. igår hade ja världens mensvärk med. magen är uppsvälld som en ballong och nej ja vart bara depp igen. ja orkar inte med det här??!! så ja vet inte om ja ska ta mig in till sös igen lr avvakta. exakt en vecka sen förra blödningen började.. det är just det där att om man inte kollar så går man runt å är orolig..  så så blir det bara jobbigt pga det.

nej 1,45 kvar. måste plugga... försöka...

Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

inte bra att kolla för mycket heller... men helst vill man ha en egen UL-apparat för att kolla var femte minut så man ser att allt e oki.. =/ Jobbigt, men man kan ha nidblödningar... ska ju bara inte vara klarrött, klumpigt och mycket... så oroa dig inte förrän d kommer massa blod... "Mensvärken" e ju för att livmodern växer så den e ju normal! =)



Hejja bebis... stanna kvar nu! =) Läs den raden för "den" =)

Postat av: Fru Svensson

Åhh gumman jag tänker på dig. Min andra grav va också sådan, så jag tror att allt är ok.Förstår att du oroar dig.



Kram

2010-09-16 @ 14:36:29
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Usch förstår att du oroar dig. Inte skoj alls. Håller alla tummar och tår att lillen ska stanna kvar denna gång. Stor styrke kram från mig

2010-09-16 @ 20:00:35
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: