Raka motsatsen..

Idag har vi en sån annorlunda dag i jämfört med igår. idag va snubben en ängel. han vakna på glatt humör. när han gick så pussa han på mig å vinka hej då.. sa löv u. jätte glad. kom å hämta honom å det va inga problem att ta honom därifrån. han ville tom sitta i vagnen.. han prata hela vägen hem. vi handla på ica. å så mötte vi putte.. vi fika å theo och putte lekte. vi åkte sen hem till mamma och kolla på fotboll. ja halva matchen. för ja va så förbaskat trött så vi fick ta oss hem. ska strax lägga mig här. konstigt hur man kan vara så mkt tröttare idag, då allt gått toppen! hoppas min son vaknar på samma sida imorrn med!

ps) tack snälla för era kommentarer! så jävulskt skönt att veta att man inte är själv i situationen!!!!!!!! (trotsigt barn).

Mina fina kommentarer
Postat av: Martina

va skönt att han va raka motsattsen igår:) de där temperamentet kan verkligen ändras från den ena till den andra dagen.



Hur står allt till med dig vännen?

kram

Postat av: Lillemor

Ja vi håller tummarna för fler såna dagar =) Det går bra för lillfisen på dagis som tur är. Hon grinar när man lämnar henne men det går över jättesnabbt. Rebecca har varit hemma två dgr från skolan pga förkylning så det har inte hunnit bli ensamt =) Själv e jag ju sjuk också så jag försöker sova och kurera mig under dagarna. Pluggandet går bra men jusst nu känns det som man inte hinner andas mellan uppgifterna så jag måste lägga i en extra växel med dom så jag kan koppla av emellan. Verkar som du har mycket o skolan också skönt att du lyckas bra med uppgifterna iallfall. Sånt är skoj! Haha nej inte börjat planera kalas för mig än hehe. fy 30!! Nej jag planerar för Rebeccas 11års kalas. =) Mycket roligare. Kramiar

2010-09-22 @ 13:04:50
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: