shopping


som ja skrev på andra bloggen så sköpte ja pyjamas idag. det var tre för 150 kr. så ja köpte två till theo och en till lillskrutten =) Vart en lila.. så söt.. tog i storlek 62. ville ju inte köpa för liten =) så söta.


Blev dessa två med. Sockorna va så mjuka och han kommer att behöva det till vinter, till sina gummistövlar bla. Mössan va ju inte alls den ja tänkte. Men när ja plocka dem andra två så visste ja inte vilken ja skulle ta. Men johan va med och valde denna på en gång. Så då fick det bli den. Inte alltid Johan blandar sig i Theo's kläder. Mössan är förövrigt super skönt och mjuk och även vindtät. Så den kommer att bli toppen!


Dem här va dem andra två. Den till vänster är ja ju helt kär i. Men när ja kom till pop så var den inte skön alls. Så himla besviken. Riktigt stickig. Absolut inte vindtät. Den till höger var mysig å fin. mjuk och vintät. Va den jag provade idag då. Men då var ju den vi köpte mkt bättre. Johan vart ju nöjd med =)

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Superfina pyjamasar :)



Och v 10 idag! Woohoo!

Postat av: Amanda

Vilka söta pyjamasar! ^^

2010-09-19 @ 10:20:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jodå, jag mår skapligt faktiskt. :)

Har fått lite avlastning nu i helgen. Igår var jag på shoppingtur - utan barn. Och idag har Ludde varit på utflykt med sin gudmor och ska snart iväg på gympa sen också med mormor. Så jag har fått vila lite. ^^

Och hunnit städa och diska och sådant bröte. :P

Idag kom solen tillbaka med efter flera dagars konstant regnande och blåsande. Då blir man ju lite piggare med en gång.

Kram

2010-09-19 @ 14:36:32
URL: http://creyla.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: