trött på matfrågan..

usch mina matvanor är inte ok just nu. är så himlans jobbigt med mat. i flera dagar har jag varit så velig på mat, inte sugen på något. Jag känner att jag vill skita i å äta. Bara inte sugen på mat helt enkelt. johan gjorde nån maträtt för nån dag sen å ja tål inte synen av skiten. mår illa. är inge fel på rätten sådär. men min mage vill vända sig ut å in då.. pesto har ja svårt för ?????????????? ehh när hände det? jalapeños kan ja inte ens se på. läsk dricker ja inte just nu. cola går absolut inte .samma sak där. mår illa. då ja e så trött vill ja bara ta en kopp kaffe. kaffe gillar ja ju inte i vanliga fall, men nu kan ja inte ens se lr tänka på skiten.

däremot nu på kvällen så vart ja så sugen på sockerkaka. å tack gode gud så smaka det förjävligt gott =)

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: