Uppsägning!


Nu, tredje dagen fick ja äntligen tag i en bokonsulent. I måndags glömde jag bort det och ringde för sent. Igår ringde jag vid 15, men då fick jag reda på att dem hade tid mellan  9-12 på morgonen. Suck! Så när jag ringer imorse så är det såklart fel på deras telefoner. Så inget funkar och jag blir bortkopplat. När jag äntligen kom fram så säger dem att ja måste skicka in ett brev. Men suck!jag förstår faktiskt inte varför dem inte kan informera någonstans på deras hemsida att man kan/ska göra så?  Puckon! Så nu knåpa ja ihop ett brev som ska skrivas ut och skrivas under. Sen skickas in. Förhoppningsvis så får vi reda på om vi kan flytta den 31 nov väldans snart. Jag hoppas det iaf! Vi har ju 3 månaders uppsägningstid. Och du får vi 2,5 månader. Tycker att dem kan ju vara lite shyssta. Och OM dem lägger ut lägenheten redan nu så kommer det att vara nån som vill flytta in redan då!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: