Välkommen!

Jag säger välkommen till första spyan som landade i ett buskage då ja va ute med hunden. Prata såklart i telefonen med johan oxå å vart tvungen å lägga på. tur att det inte va en käft i närheten. Men ja känner mig mkt bättre nu och maten till lunch (tacos) gick även den ner. Däremot så försvann min energi helt å hållet. ska ta mig en middagslur. kommer ändå inte kunna läsa i detta skick....

Mina fina kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hoppas ilamåendet släpper snart, fy jag lider med dej :(



En fråga. Fjärilarna som satt på blöjtårtan var dom från Panduro?

Postat av: Hanna - mamma till ღ Neo ღ

men hjälp, nu ligger jag efter i bloggläsandet igen... ni har köpt lägenhet ser jag! GRATTIS! va kul... e de en fyra??

jag vill oxå flytta!! =(



massa kramar!

2010-09-17 @ 10:57:26
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Martina

Hoppas illamåendet släpper snart gumman!

stakars lilla theo som har fått såna prickar hoppas de försvinner snabbt nu!



sv: jag har inte så mkt förvärkar/sammandragningar inga som gör ont men man känner ju när de kommer så får ju stanna upp:) men inget emot de riktiga värkarna;P



har ni för planer för helgen?

kram

2010-09-17 @ 14:42:18
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: