så slut..

fy farao  va trött ja är. huvudet värker. gick så bra fram till 20. sen skulle ju theo sova å då brakade helvetet lös. snubben vägrade sova. får den ena skumma idén efter den andra. han skulle ha ett tåg i sängen och ja sa ok så länge han sov. efter 30 min så börja han leka med dem. å ja sa att slutar du inte leka nu så får ja ta bort dem. han fortsätter. då kör ja varningsknepet som vi har. räknar till tre. så då får han tre chanser. förklara. å så gick det en två tre chanser å då rök tåget. var på att han löpte amok å sparkades å slogs. vägrade säga förlåt. så då gick ja ut ur rummet. tog några minuter så börja han gråta. så då gick ja tillbaka å fråga om han skulle be om ursäkt. svaret va nej. fråga om ja skulle sova med honom, svaret va nej. så då gick ja ut igen. fem min gick å sen börja han gråta igen.. så ja gick in å satte mig i sängen. å han bad om ursäkt å ville att ja skulle komma å lägga mig. så ja hämta freja i vagnen å så la ja mig. hann få theo å lugna ner sig, ja då vakna freja. super arg. å upp med henne. la henne mellan mig å theo å amma henne. försökte samtidigt att inte stöta ut theo å ta hand om honom så mkt ja kunde å hålla hand å klappa på etc..  freja somna så ja flytta över henne i vagnen.. går en min å så börjar hon igen. så hon fick sova på mig. å försökte få theo å sova med. ingen av dem somnar. såklart! två tim senare så somna freja. å tillslut så somnar theo. fy farao. nu sover båda. men måste väcka snuttan nu - kommer å göra det automatiskt då hon måste byta sin blöja,. ja hörde hur hon just braksket..

är bara så trött just nu å mitt jäkla huvud. kan det sluta värka nån dag? vore super. å kan mannen min ta å pallra sig hem nu. saknar honom å vill ha en stor fet kram!

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

skickar över massa kramar i väntan på mannen!! :)

2011-04-27 @ 20:55:03

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: