Glömt

åå ja hade ju glömt. på fre ska ja fixa naglarna. fyy fan va jobbigt. brukar tycka att det är skoj å gå dit å få dem fixade. en liten stund för en själv i lugn å ro där nån pysslar på en. men gud va jobbigt. ska ja ta mig dit. å sen ska ja sitta där. urk.. synd att ja älskar mina jäkla naglar för mkt för å skita it.. kanske bokar om den. ååå va jobbigt.




behövs städa här hemma. johan jobbar hela tiden. när han kommer hem går han ut med hunden å han lägger theo. ja har inte hjärta å be honom om hjälp etc bara för att ja ser hur trött han är med. han får ju hjälpa mig med allt han kan. tex idag så gick han ut med hunden på dan då ja inte kunde..

ja önskar bara att ja va ruggit pigg. inte hade ont. å bara hade städat hem en liten stund..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: