*Muttrar*


Ååå ja har sån mensvärk! Seriöst! Tröttsamt. Har ju liksom inte gjort någe överdrivet idag. Tagit det lugnt. Ingen stress. Men inte.. Man kanske inte måste göra så mkt för å ha det såhär ? Så ska man ut med hunden i halkbanan med. Fasen va ja ser fram emot det.. *butter*

Mina fina kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig!

2011-02-04 @ 14:23:28
Postat av: mamma till William

God eftermiddag min fina blogg vän..

Ska sätta mig ner och läsa igenom allt du har skrivit här på den senaste dagarna..

Ha en skön torsdag.Ska snart gå ner och tvätta..mindre skoj när man vill shoppa..skönt att man får barnbidrag på måndag så man kan åka upp till stan o titta på kläder till min prins..idag går man in i vecka 9 så det går snabbt..har kanppt tagit några mag bilder...man har inte samma tid för det som man hade med första..du kanske vet vad jag pratar om..kram kram


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: