Skålar..

Mina skålar är även dem på väg hem. Nu såg jag att dem fått in pistage gula igen. suck. Aja. Nu har ju dem i rosa och vitt och tänkte fortsätta så. Men dem är så fina. Fick vispskålen och tillbringaren då ja fyllde år. Å dem är ja kära i. Köpte även förut formar till mig själv - hjärtformade. Så nu börjar ja få ihop serien. Man får ta lite i taget.

Om man signar upp sig för broarnes nyhetsbrev så får man automatiskt 5% rabatt på hela köpet. Koden står då i nyhetsbrevet. Nu har dem även lagt in att jag tex kan tipsa er om broarne. Så om ni handlar där får ni gärna uppge min mailadress: [email protected] nere i meddelande fönstret. så ser hon att jag tipsar er! Vore super gulligt!

Finns ju inte en sak man vill ha där :P

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Dom är ju så FINA dom där skålarna. Ska nog ta och önska mig pengar till såna när jag fyller i vår :O).



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: