inge plugg..

nej ja känner nu att ja ger upp innan ja börjat. tror att det är lika bra för min egen del. jag får hålla tummarna stenhårt att ja kommer in om ett år igen. vill verkligen sååå gärna gå den där kursen. men orken som ja har just nu är fasen inte bra. å ska ja lägga på en massa stress å plugg tills en vecka innan bebis kommer, nej det känns inte värt det. ja hoppas ju att ja kommer må bättre å bättre, men det är ju inget som säger det..

ska skicka tillbaka böckerna. ja åker ju på frakten då fram å tillbaka. men hellre det än 700 på böcker ja inte kommer att ha användning för nu.

nej ja tror det här blir till det bättre för min del. ja måste försöka se det så iaf.

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: