Lite kär..

Jag är lite otrogen mot willvin å hitta denna skönhet från skiphop skipbob va fasen dem heter.. å rosa. passar ju prima till den svarta vagnen. kommer inte bli ett dugg skitig ;) å rosa. va fan. ja skulle ju inte bli så rosa tokig av mig. så varför e ja kär i denna?


Mina fina kommentarer
Postat av: ★☆♥MARIE & NOEL&MATHEO♥☆★

haha... eller hur... tänkte ja skulle återuppta skrivandet, får se hur d går... fick en liten kick, men idag verkar den bortblåst så vi får se.. =)



Vi har den andra varianten me lock på... den e hur bra som helst och har dessutom magneter i två lägen, beroende på hur mycket man har i den, som va en såååån skillnad mot kardborren vi hade på vår förra, som vi visserligen fick på köpet me vagnen, men ändå... En sak kan jag säga om den ovanför som vi tänkte köpa först... regnar det så regnar det rakt in, d va därför vi köpte den me lock, annars hade vi haft en sån här oxå... huuur värt som helst... bara ett litet tips.. =)

Postat av: Helen

Förstår att du är kär, den är ju hur fin som helst :O)



Kramar

2011-01-18 @ 08:51:05
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

super duper fin!! Skulle lätt köpa den om jag behövde och kunde :)

2011-01-18 @ 11:56:17
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Hade en sån innan när Meja var nyfödd. Inte bra eftersom den inte har lock. Så, nu kan du glömma den ;)



Gillade inte designförslagen, eller så har jag bara svårt för att se framför mej hur det blir med ändringar...

2011-01-18 @ 20:53:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag har den i blått, fast jag använder den ju inte längre såklart haha!

MEN grym väska! och rosa.. kom igen Nina det blir inte snyggare än så!!!!!!!!



Om jag fick en tjej skulle gå banans på rosa!



pok

2011-01-18 @ 22:58:32

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: