Röra..

Hmm vet inte hur ja ska göra här. Kom ju in på kurser igen. Jätte roligt ju! Men den ena fick ja iaf tacka nej till på en gång då den håller på i ett år. Såg ja sen.. Tänkte om ja skulle orka köra på det ändå. Men det fanns inga ordentliga tider, alltså ett schema. Med en nyfödd bebis vet man ju inte heller hur man mår och hur orken är. Så nej jag tacka nej. Får söka till den sen då jag kliver av mammaledigheten eller något.

Den andra kursen som ja nu tackat ja till är på 10 veckor igen. Passar ju mig perfa. Jag får även fota, pyssla med bilder och jobba i photoshop. Vilken lycka! =) MEN och det är ett stort MEN. Jag kom ju in på reservintagningen så jag fick reda på allt i förra veckan. Sen dess har jag försökt att söka på kursen men den finns inte nånstans. jag mailade dem och jag får som ett barn reda på hur ja ska gå till väga för att hitta. men snälla tror du inte ja gjort det redan?? koden finns ju inte. lätt å hitta kursfan då?

regga mig på kursen lyckades ja med iaf. men det stod inget mer. fick mail som bekräftade detta. På det så försökte ja åter igen söka kursen utan resultat. veckan gick å det finns ingen kurs reggad på mitt namn heller. helgen gick. i måndags var deras hela system nere. suuuuper! så ja kom ingenstans då...

Igår kom ja in å då hade ja fått en registrering på kursen. men inte stod det rätt kursnamn. tacka fasen att ja inte hitta den då? så ja går in på disco som stället heter och letar upp kursen. kommer in på den och då är den avslutad. amen give me a break! seriöst. så ja mailar och då gav hon mig en direkt länk till kursen. så då kom ja rätt. fanns två kurser som heter likadant?? aja.. ja kom rätt iaf..

kommer in å läser å då e läraren fast i Dehli på en flygplats. så kursstarten va försenad! lucky me! Läser va ja ska ha för böcker å dem länkar till en sida där man kan köpa dem. går in där å då behöver man password och användarnamn? så ja fick maila å fråga om man va tvungen å ansöka till det. då det inte fanns nån som helst info om detta på hela skolans hemsida?! suck. får svaret igår kväll å då visste dem inte ens om att dem hade en hemsida????????????? what? varför länkar dem då?

så ja fick iaf maila dem å berätta vart ja hittat den nånstans å va det stått etc.. så det har ja gjort nu. även varit inne på samtliga bokhandels butiker på nätet för å se om man kan hitta böckerna. hitta! men ja dem är dyra. så då vill ja ju veta va dem här på skolan tar då det står att dem har bra priser etc..

kommer inte in på sidan än så ja använde mig av ett telefonnr ja fick igår. står lunchtider å öppettider så ja ringer å dem svarar inte. snark! så ja har nu mailat dem. tänkte prova å ringa igen efter deras lunch som är nu mellan 13-14. skulle ju behöva böckerna imorrn.men det kommer ju inte att inträffa.

aja får se hur det går i den här röran...........

Mina fina kommentarer
Postat av: Therese, Henry & Charlie

Shit vad rörigt! Hoppas det löser sig. Men finns inte böckerna att låna på bibliotek då? Där brukar ju finnas "det mesta" :)

kraaaam


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: