Baby björn..

Mjuk harmoni för de allra minsta
BABYBJÖRN Babybädd Harmony är en trygg sovplats där din nyfödda baby ligger ombonat och skyddat, såväl under dagen som under natten. Med sin ringa vikt, transparenta nättyg och låga höjd är det enkelt att flytta runt babybädden i hemmet och att hålla barnet under uppsikt. De fjädrande fötterna gör att babybädden rör sig mjukt och skönt av barnets egna rörelser. För att vyssja din lilla till ro behövs inte heller mer än en lätt rörelse med handen.

 

Vart uppringd av baby björn som undra om jag ville prova deras vagga till Freja. Klart ja vill!!!!!!!!!! Tycker ja vaggar å vaggar henne i vagnen hela tiden. Vore ju toppen om den här funka!

Mina fina kommentarer
Postat av: Jennie

2011-06-28 @ 07:48:40
Postat av: Jennie

Äsch haha! Jag skrev på mobilen.. Det försvann tydligen haha



Men jag skrev iaf WOW vad underbart! Ser fram emot att läsa din upplevelse av den senare :)



Kram

2011-06-29 @ 07:12:17

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: