liten uppdatering..

Ska bli duktigare på att uppdatera denna blogg. Har så mkt som jag måste/behöver skriva om. Skriva av mig. Men ja tiden hinner inte till. Här sitter jag och det har gått från tors till fre. å ja ska väl sova, men ja vet att freja vaknar om 30 min. å ja e hungrig! jag är sååå trött på det. har lyckats gå upp till slutvikten på graviditeten. kan ju bero på att ja äter dygnet runt. ja inte på nätterna. men ja kan väl lika gärna göra det. är ju hungrig, men ja e så trött så ja orkar inte äta.. bara så drygt att va det. yrsel å skum känsla i kropp å huvud. dricker vatten som ett as, men det hjälper varken för yrseln lr hungern.. känns tungt just nu..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: